Platební brána Comgate má nové tarify – výhodnější a přehlednější

Společnost Comgate představila nové tarify pro platební bránu a terminály. Pro klienty jsou výhodnější, ale i výrazně přehlednější a jednodušší, obchodníci si mohou svůj tarif zvolit sami. Novým zájemcům o platební služby je Comgate nabízí už teď, pro stávající uživatele budou platit od 1. června, případně na vlastní žádost dříve.

Číst dále

Platební terminály 2023 – Velké nezávislé srovnání poskytovatelů

Velké srovnání platebních terminálů

Platební terminál potřebují všichni – v dnešní době je možnost platit kartou samozřejmostí. Týká se to drobných podnikatelů s měsíčním obratem jen několik tisíc korun nebo velkých společností s obratem v řádech desítek milionů.

S poptávkou vzrostla nabídka a dnes poskytuje platební terminál již mnoho subjektů v rámci českého trhu. Může být složité se v komplexní nabídce vyznat, neboť se nabídky často liší, a ne vždy jsou jejich poskytovatelé zcela transparentní. Číst dále

Konečně platební terminál pro všechny: myPOS x SumUP

mypos vs. sumup

Dlouho jsme byli svědky přehlížení menších podnikatelů a živnostníků ze strany velkých institucí poskytujících platební terminály. Do jisté míry tento přístup stále pokračuje, ale vytvořil prostor pro nové hráče na trhu, kteří se začali soustředit na přehlíženou cílovou skupinu.

Mobilní platební zařízení jsou často nákladná a i nejlevnější platební terminál vás vyjde na tisíce korun. Ale musí tomu tak být?

Číst dále

Platební brána GoPay: Nejlepší platební brána pro Shoptet

Platební brána GoPay jako nejlepší platební brána pro Shoptet

Stejně jako používáme generační označení Baby Boomers pro naše babičky, můžeme použít E-shop Boomers pro všechny, kteří v posledních letech vkročili do e-commerce.

Tento “boom” přináší mnoho rozhodování. Na jaké platformě postavím e-shop, jaké zvolím dopravce, jestli outsourcuji logistiku a pojedu dropshipping, nebo jaká je nejlepší platební brána pro můj e-shop?

Číst dále

Česká e-commerce a expanze e-shopu do zahraničí

Expanze, růst podnikání, e-shopu

E-commerce trh v České republice měl v roce 2018 hodnotu 135 miliard korun. I díky pandemii v roce 2020 překročily obraty českých e-shopů magickou hranici a dosáhly 217 miliard korun.

To je 3x více, než v roce 2014. Minulý rok nakoupilo online dokonce 90 % českých spotřebitelů.

Odborníci na e-commerce uvádí, že rostoucí obliba a míra zapojení do e-commerce v České republice je zapříčiněna zvyšující se důvěrou v online nakupování, především pak díky online bezpečnosti, ale i díky stále rostoucímu počtu e-shopů a samozřejmě okolnostem s Covidem – 19.

Logickým vyústěním je tak expanze e-shopu do zahraničí. Číst dále

Sexshop.cz v novém kabátě aneb „Baby a kozy, dudy a zadky, cecky a vemena!“

nový e-shop pro sexshop.cz na platformě Inspishop

Prci Prci Prcičky 3 | Stifler – Cecky a Vemena

LIKE za stiflera 😀

„Budete toho mít regulérně plný brejle“ – Steven Stifler

Ale teď vážne. Nedávno jsme spustili nový e-shop zřejmě nejznámnějšího prodejce erotického vybavení u nás. Sexshop koření náš intimní život již od roku 1998, což ani zdaleka neznamená, že ho můžeme považovat za „starou školu“.

Číst dále