v Novinky

Reshoper 2019: to nejlepší z e-commerce pod jednou střechou

Do čeho se vyplatí investovat čas a peníze v e-commerce? Tuto otázku si pokládá každý eshopař, mnohdy i vícekrát za den. Potřeby každého projektu jsou ale natolik různorodé, že univerzální odpověď zkrátka neexistuje. Veletrh Reshoper, na kterém si může provozovatel e-shopu nechat odborně poradit ohledně potřeb vlastního podnikání, je ideálním řešením tohoto problému.

Reshoper (dříve Ecommerce Expo Prague), je jednou z nejlepších akcí pro online obchodníky. V rámci jednoho dne v sobě spojuje jak veletrh firem a poskytovatelů služeb pro e-shopy, tak odbornou konferenci a poradenství.

Druhý ročník akce proběhne koncem ledna 2019 na výstavišti PVA Expo v Letňanech. Od minula prošel veletrh přejmenováním i vizuálním rebrandingem a chystá se uvítat ještě více vystavovatelů a návštěvníků. Projekt, zaměřený čistě na technologické a marketingové nástroje a služby pro elektronické obchody, v ČR předtím chyběl. A poměr tuzemských e-shopů na počet obyvatel je jasným ukazatelem, že takové akce má smysl u nás pořádat.

rebranding veletrhu reshoper

Proč došlo k rebrandingu již u druhého ročníku akce? Za rozhodnutím pořadatelů stojí zcela logické důvody. Formátově totiž vznikla akce mnohem bohatší a širší, než pouze veletrh firem z oboru e-commerce. Původní název, obsahující slovíčko “expo”, tak přestal být relevantní. Například možnost individuální konzultace s nezávislými odborníky, a to zcela zdarma, nemá na žádné jiné akci obdobu. 

Jak vylepšit e-shop s pomocnou rukou veletrhu Reshoper

Samotnou návštěvou akce to nepůjde. Během jednoho dne na jednom místě však mohou provozovatelé e-shopů načerpat vědomosti, inspiraci, oslovit špičkové technologické dodavatele z oboru, nebo si nechat zdarma poradit od odborníků. Akci organizuje společnost Redding Events v čele s Evou Knirschovou, přípravu programu konference má na starosti zakladatel Marketing Festivalu Jindřich Fáborský.

Návštěvníci Reshoperu se mohou 29. ledna 2019 těšit na:

  • Celodenní konferenci na téma “Strategický rozvoj e-shopu”
  • Expozici více než stovky českých i zahraničních e-commerce společností
  • Možnost poradit se zdarma s nezávislými odborníky
  • Další doprovodný program, například večer pod taktovou Stand-up Factory

Přemýšlet dlouhodobě a strategicky. Konference je určena všem, kteří se aktivně zajímají o to, jak vylepšit e-shop. Řečníci bez zbytečné vaty a do hloubky proberou témata, která rozhodují o úspěchu či krachu každého e-shopu. Na dosud představené řečníky a jejich přednášky se můžete podívat zde.

Marketingové nástroje, e-shopová řešení, logistika, expanze a cross-border, platební brány a mnoho dalšího. Podívejte se na aktuální seznam vystavovatelů, kteří budou po celý den k dispozici prezentovat své služby pro moderní a automatizované e-shopy.

Inspirum Technologies s.r.o. bude podruhé vystavovatelem na Reshoperu. Na dvou stáncích představí nejen vlastní e-commerce platformu InspiShop, ale nově i sesterskou společnost InspiPay. Ta zřizuje platební brány pro e-shopy a optimalizuje sazby poplatků za bezhotovostní transakce.inspirum na reshoperu

Jak zmiňuje Lukáš Bryksa ve shrnutí prvního ročníku, nezávislé odborné poradenství bylo na veletrhu nejvyhledávanější. I na základě toho pořadatel přehodnotil prostory věnované této sekci a měly by lépe vyhovovat zvýšenému provozu návštěvníků. Poradci jsou ideálním zdrojem inspirace jak vylepšit e-shop, či pomocnou rukou ohledně práva a účetnictví.

Vstupenky na konferenci, včetně celodenního přísunu občerstvení, vstupu do Work & Relax zóny a večerního programu Stand-up Factory: Business Edition, můžete zakoupit zde. Vstupenky na samotný veletrh jsou zdarma.

Nominace na Křišťálovou Lupu 2018 za půl roku i díky veletrhu

Modelovým příkladem projektu, který dokázal díky veletrhu za neuvěřitelný půlrok spustit výdělečný e-shop, jsou Kolorky.cz. Reshoper pomohl zajistit paní majitelce zprostředkovatele účetnictví, logistiky i zákaznické podpory. Všechny funkce v sobě spojila e-commerce platforma InspiShop a plně automatizovaný e-shop byl spuštěn v květnu 2018.

Za první měsíc od startu nové platformy registrovaly Kolorky 800 objednávek, jejich počet každý měsíc roste o dalších zhruba 25 %. Nejen technologické řešení, ale především koncept a šikovný marketing úspěšného e-shopu, neunikl pozornosti týmu Křišťálové Lupy. Kolorky byly nominovány na cenu za nejlepší E-commerce inspiraci v kategoriích pro odbornou porotu. A to pouze 3 měsíce od spuštění nové verze shopu! Celý příběh o Kolorkách si můžete přečíst zde.

Zajímavější příběh o tom, jak málo času stačí na to, propojit správné partnery pro projekt s potenciálem, si již moc představit nedovedeme… Ale to si nejprve musíme počkat na druhý ročník.

Článek byl sepsán po konzultaci s Mgr. Evou Knirschovou, CEO projektu Reshoper.

reshoper a inspirum


O Inspirum Technologies

Jsme vývojová firma se zaměřením na e-commerce. Máme vlastní platformu InspiShop, na které stavíme e-shopy na míru. Zároveň se zabýváme moderními platebními metodami a pomáháme podnikatelům optimalizovat poplatky. Mrkněte na naše reference, případně si přečtěte článek o 5 reálných případech, kdy se vyplatí e-shop na míru.

Napište komentář

Komentář

    Webmentions

  1. Tvorba e-shopu na míru: 5 věcí, na které myslet předem - Inspirum Blog

    […] s vámi veškeré možnosti e-shopové platformy nezávazně probereme. Uvidíte nás také na veletrhu Reshoper 2019. Demo aktuální verze InspiShopu si můžete vyžádat zde a soupis funkcí včetně základního […]