Do cílové skupiny Gravelli spadají především zástupci náročnější klientely. Jedná se o prémiový sektor s individuálním přístupem k zákazníkům. U větších, luxusních objektů se předpokládá fyzická prezentace v showroomu a výroba na objednávku. Proč by však měla být možnost elektronického obchodu tomuto segmentu zapovězena? V Gravelli to zkusili. A zafungovalo to!
Spolupráce s Gravelli se stala od prvního okamžiku srdcová pro každého z nás, komu je vlastní cit a vášeň pro užitý design. Natož pokud se jedná o čtyřnásobně oceněné české výrobce produktů užitého umění.
Spoluzakladatelé Jiří Peters a Ladislav Eberl se nadchli pro objevování nových možností ve světě architektury a designu. Příběh Gravelli začal před několika lety výrobou prvního betonového umyvadla. Nyní mají téměř dvacetičlenný tým, výrobní haly v Praze – Libni a originální byznys s kolekcemi designových umyvadel, nábytku, audia i doplňků z betonu. Na web se můžete podívat zde.
Gravelli stavíme na platformě Inspishop
Nový web a eshop jsme pro designovou firmu stavěli ve spolupráci s kreativní agenturou Apploud Digital. Ta se stará o klienty jako BMW Group ČR, RedBull nebo Bang & Olufsen a na jaře 2017 vyhrála tendr Gravelli.
Digitální agentury obecně často čelí výzvám, které souvisí s dodáním spolehlivé variabilní e-commerce platformy. Potýkají se například s nedostatkem a vysokou cenou externích programátorů. Základ pro web betonového užitého umění jsme tudíž dodali my.
Začátkem října 2017 se Apploud rozhodl začít e-shop stavět na platformě InspiShop s využitím vlastních grafiků a frontend kodérů. Gravelli má v plánu cílit s e-shopem na globální e-commerce trh. Agentura proto potřebovala stabilní e-shopovou platformu a současně know-how, jak e-shop správně postavit, aby na nic důležitého nezapomněli. Digitální agentury totiž většinou nejsou e-commerce specialisté a proto je pro ně velké riziko si všechno dělat sami.
V lednu 2018 spustil Apploud e-shop Gravelli.com. E-shop vystavuje faktury díky napojení na Fakturoid a využívá platebních metod GoPay a PayPal. Zákazníci e-shopu mohou využívat mapu distribučních míst přes Dealer Locator nebo si stahovat produktové listy a technické výkresy. Platforma automaticky sčítá hmotnost produktů v košíků a vybírá cenu dopravy na základě geografické polohy.
Samotnou platformou práce nekončí
Webová prezentace Gravelli tak nejen plně reprezentuje výsostný projekt jako takový, díky nám funguje i jako e-shop pro vybraný sortiment. Na jednom a tom samém webu tak může například Švýcarský zákazník nalézt nejbližší showroom, ale zároveň přímo zakoupit unikátní šperky z betonu.
Práce na projektu u nás spuštěním webu neskončily. Postarali jsme se také o jeho zapojení do programu InspiPay a zprostředkování platební brány. InspiPay šetří klientovi nadměrné poplatky z bezhotovostních transakcí platebním institucím. To jsou u prémiového segmentu obzvlášť znatelné částky. Zároveň automaticky zajišťuje platby ze zahraničí.
“InspiPay zajistilo na našem novém e-shopu možnost přijímat platby jak z tuzemského trhu, tak ze zahraničí. Díky tomu můžeme naše unikátní produkty nabízet zákazníkům po celém světě,” shrnuje jednu z výhod zapojení do InspiPay Ladislav Eberl, Spoluzakladatel Gravelli.
Rádi jsme se stali součástí projektu firmy, která má jistě před sebou ještě spoustu dalších úspěchů a ocenění za svůj inovativní přístup k propojování umění a architektury. Děkujeme také za důvěru agentury v naší platformu. Zaujala vás tato případová studie? Přečtěte si další příběh zde.
Webmentions
[…] Zaujal vás tento článek o tom, jak tvoříme e-shop na míru? Přečtěte si ještě příběh Kolorek nebo Gravelli. […]
[…] avšak za vysoké průměrné ceny. Podobným příkladem může být také web populárního Gravelli a jeho luxusní produkty užitého umění z […]
[…] individuálně nikdy nedosáhnul. Do programu jsou zapojeny mimojiné úspěšné Kolorky nebo Gravelli. Průměrnou roční úsporu si můžete sami spočítat […]